Beijing people - Reisverslag uit Beijing, China van Iris Wubbe - WaarBenJij.nu Beijing people - Reisverslag uit Beijing, China van Iris Wubbe - WaarBenJij.nu

Beijing people

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

04 Oktober 2008 | China, Beijing

Bedankt voor alle leuke reacties op de vorige blog! Aangezien ik nu te weinig tijd heb om echt een stuk te schrijven even een korte update, vanuit het business centre op het vliegveld van Beijing! Klaar om naar Xi'an te vliegen met China Eastern airlines. In de tijd die nog rest voor het boarden gauw maar even toegeven aan de 2 verslavingen die ik de afgelopen dagen niet echt heb kunnen bevredigen: cappuccino en internet!

Vanaf dinsdag hebben we de tempel van de hemel, het plein van de hemelse vrede, de verboden stad, het zomerpaleis, de grote muur en het olympisch stadion gezien!

Een paar plaatjes van de mensen van Beijing.

• 04 Oktober 2008 - 11:36

Hannie:

Hallo Iris
    Ik heb even je verslagen gelezen en geniet met je mee. Ook de foto's zijn erg mooi.Ik blijf je volgen. Nog heel veel plezier

• 04 Oktober 2008 - 13:31

Walter:

Same,same,but different :-)
    Hannie ook aanwezig ;-)
    Looks nice, enjoy your time.Looking forward to see new update from China.
    Newxt week Monday we say: 'China here we come!'.
    Groetjes,
    Walter

• 04 Oktober 2008 - 20:30

BB:

Tjoooonge Oma! Wat een leuke kindjes daar! Kunnen jullie er niet een meenemen? Dan kan ik daar mee spelen. Als je een kleine baby neemt, kan die mijn kleertjes aan die te klein zijn en in mijn Nijntjestoel, want daar ben ik toch al bijna te groot voor! Ik kan ook al bijna staan en heb dat al een paar keer geprobeerd!

DAAAAAHAAAAG!

Purlen