New York minute - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris Wubbe - WaarBenJij.nu New York minute - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris Wubbe - WaarBenJij.nu

New York minute

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

22 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn favoriete dieren zijn nu .. eekhoorntjes!! Ze zitten in grote getale in het park bij Madison Square, vanmiddag daar een uur heerlijk gezeten met iPod op. Zicht op Flat Iron building. Daarvoor een half uur dubbel gelegen van het lachen in een souvenirshop met Turks/Italiaanse eigenaar. Als je de hoek om loopt bij het Empire State zit je ineens in een Koreaanse buurt. Op de ferry naar Staten Island hoor je Spaans. Zomaar wat voorbeelden van de leuke gemengde bevolking in New York.

Wat we gedaan hebben:

- Ferry Staten Island langs vrijheidsbeeld
- Wall Street
- China Town
- Shoppen in Soho (Ed Hardy missie geslaagd)
- Eten bij Times Square

Morgen nog the SatC tour, die ging vandaag niet door. Was te voet, maar nu gaan we in een bus. Heerlijk relaxen dus nog voor we morgen om 20.35 u lokale tijd moeten vliegen! Daarna nog naar Central Park, the boat house en naar het Guggenheim! Alleen de voorkant fotograferen dan, want: geen tijd, geen tijd, geen tijd!

Allemaal New York minutes bij elkaar maken het een wonderbaarlijk geheel. Met vooral aardige mensen. Everything can change, in a New York minute. Zelfs mijn kamer heeft nu nog maar een bruine muur in plaats van 4! En een wasbak. En een deur voor de WC.

• 23 September 2009 - 12:06

Eileen:

Hey meis,

Geniet er nog even!

XXX

• 23 September 2009 - 14:13

Walter:

Zit jullie trip er nu bijna alweer op :-( .
    Time flies when you're having fun.
    Je kijkt er zo lang naar uit en dan...
    Wordt nu spannend voor je trip naar Turkye.