Bruin in NY - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris Wubbe - WaarBenJij.nu Bruin in NY - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris Wubbe - WaarBenJij.nu

Bruin in NY

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

20 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Een mens is het kwetstbaarst als ie doodgaat. En daarna als ie incheckt in een hotel. Vermoeid van de lange reis sta je bezweet in een rij te wachten tot de eindeloze creditcard- betalingen van je voorganger er door zijn, en je wilt alleen nog maar snel naar je kamer. Je verwacht van alles, maar niet dit! Een poep en poepbruin geheel komt je tegemoet. De muren zijn..ja...bruin eigenlijk. Er is ook een toilet op de kamer!! Hadden we niet op gerekend. Er zit dan ook geen deur tussen toiletruimte en bed. Ach, dus maar gewoon je hoofdeinde omdraaien. Om een lang verhaal kort te maken: goede hotels zijn duur.

Alles gaat hier om tijd en geld. Ook de internettijd, heb nog 6 minuten. Dus snel maar even een opsomming van wat we gezien hebben:

- Rockefeller Centre, omhoog gegaan. Wat bleek nu: een of andere onverlaat heeft een onooglijk gebouw voor mijn favoriete gebouw het Chrysler building gezet waardoor het niet te fotograferen is. Niet dat ik nog batterijen had, maar goed.
- Central Park. Hopeloos verdwaald. Wel een goed insight in Harlem gekregen.
- Macy's. Ed Hardy boots pasten niet : (
- Flat Iron Building. Nu mijn favoriete gebouw
- Heel veel vieze en onduidelijk bewegwijzerde en op de kaart aangegeven metroroutes afgelegd!
- Diner in Chelsea
- Naar museum dat weergeeft hoe immigranten families leefden. Tenement museum.

Het is allemaal in een woord FANTASTISCH en hilarisch.

Helaas, tijd is op!

• 21 September 2009 - 07:28

Walter:

Volgende keer wel je batterij opladen of had je al zoveel foto's gemaakt?
    Geniet ervan...is zo weer om.

• 21 September 2009 - 08:27

Eileen:

Hey meis,

Zo te lezen heb je niet stil gezeten. En terecht natuurlijk er is zoveel te zien. Nog een hele fijne vakantie!

XXX

• 21 September 2009 - 09:17

Bernard:

Ha Iris!

Mmmm.. en in de reisgids stond dat het een pittoresk New-Yorks hotel is waar u zich kunt onderdompelen in de lokale kleuren en geuren?

• 21 September 2009 - 15:06

BW: